Serviciul Managementul calității
Serviciul managementul calității
Serviciul managementul calității are misiunea de asigurare a funcționalității Sistemului de management al calităţii în cadrul Academiei prin promovarea culturii calității și prin implementarea prevederilor politicii calității și a standardelor de calitate în domeniul serviciilor educaționale și a cercetării.
Obiectivul fundamental al activității Serviciului îl constituie îmbunătățirea continuă a proceselor sistemice și operaționale pentru sporirea performanțelor instituționale în vederea formării profesionale de calitate în domeniul administrației publice.
În acest context, funcţiile de bază ale Serviciului sunt:
- promovarea culturii calităţii în toate domeniile de activitate instituțională:
(a) formarea cadrelor pentru administrarea publică;
(b) cercetarea științifică în domeniul administrării publice;
(c) dezvoltarea profesională a funcționarilor publici;
(d) asistența metodologică a autorităților administrației publice;
- monitorizarea respectării standardelor de calitate pe toate dimensiunile activității instituției;
- implementarea prevederilor hotărârilor aprobate de Consiliul Calității.
Education - This is a contributing Drupal Theme
Design by
WeebPal.