Organizarea activității secretarului consiliului local

La Academia de Administrare Publică se desfășoară cursul de dezvoltare profesională cu tematica „Organizarea activității secretarului consiliului local”, destinat secretarilor consiliilor locale de nivelul al II-lea.

Cursul se va desfășura în perioada 19 – 21 noiembrie 2019 având o durată de 24 de ore și este organizat la comanda de stat, stabilită prin Hotărârea Guvernului Republicii Moldova nr.121 din 27 februarie 2019.

Participanții – secretari ai consiliilor locale de nivelul al II-lea – își vor dezvolta competențele profesionale necesare pentru gestionarea corectă a actelor administrative ale autorităților publice locale prin Registrul de stat al actelor locale, se vor familiariza cu prevederile normative care reglementează gestionarea actelor administrative ale autorităților publice locale, cerințele față de actele publicate în Registrul de stat al actelor locale, normele deontologice și de integritate ale funcționarului public, etc.

Eficiența lecțiilor și utilitatea lor se datorează formatorilor implicați în procesul de predare – cadre didactice ale Academiei, specialiști de înaltă calificare de la Cancelaria de Stat și Centrul Național pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal – dar și a metodelor de instruire, folosite de către ei, precum: prezentare, studiu de caz, brainstorming, discuții în grup, care fac cursul dinamic și interactiv, astfel încât, participanții pot asimila mai multă informație.

Cunoștințele participanților vor fi evaluate printr-un test ce va avea loc la finele cursului, iar obținerea cunoștințelor și abilităților noi va fi confirmată printr-un certificat de participare.
 

Portaluri guvernamentale

Education - This is a contributing Drupal Theme
Design by WeebPal.