MANAGEMENTUL DOCUMENTELOR

Documentele oficiale sunt elemente indispensabile ale managementului organizațional, indiferent dacă sunt pe suport de hârtie sau în format digital. Având în vedere că importanţa lor este sporită, devenind tot mai insistentă, administrarea acestora devine o activitate esenţială la nivel de organizaţie. Managementul documentelor sau gestionarea documentelor este procesul de creare, stocare, organizare, identificare, manipulare, editare şi utilizare a documentelor unei organizaţii pentru a servi intereselor acesteia.

Ținând cont de importanța unui management calitativ al documentelor, Consiliul Național Asistență Juridică Garantată de Stat a solicitat Academiei de Administrare Publică cursuri de instruire a personalului său cu tematica „Managementul documentelor”.

Astfel, pe data de 19 iulie 2019, la Academie, s-a desfășurat primul curs cu acest generic, având drept scop sporirea competențelor profesionale ale participanților la curs, necesare unui management eficient al documentelor.

Instruirea a fost susținută de dna Ludmila Andrievschi, magistru în drept constituțional și administrativ, șef Direcție Managementul personalului și relații publice, Academia de Administrare Publică.

Portaluri guvernamentale

Education - This is a contributing Drupal Theme
Design by WeebPal.