Managementul conflictelor – curs de dezvoltare profesională

Academia de Administrare Publică organizează, în perioada 12-13 octombrie curent, cursul de dezvoltare profesională cu genericul „Managementul conflictelor” pentru funcționari publici din autoritățile administrației publice locale. Cursul este organizat la comanda de stat și are drept scop dezvoltarea competențelor profesionale ale participanților la curs necesare pentru soluţionarea constructivă a situațiilor conflictuale cu care se confruntă în activitatea profesională.

Există mai mulți factori care declanșează conflicte la locul de muncă - o problemă care persistă în majoritatea autorităților publice. Conflictele de la locul de muncă pot duce la un comportament și atitudine negativă între angajați, la scăderea productivității datorate stresului și nemulțumirilor acumulate, ceea ce influențează negativ activitatea instituției. Aceasta motivația a stat la baza elaborării curriculei și prestării cursului de dezvoltare profesională menționat.

Programa cursului este realizată de formatori ai Academiei, cu vastă experiență în domeniu. Formatul instruiri este unul mixt, ceea ce presupune studierea materialelor de sine stătător de către participanții cursului pe Platforma LearnIn a Academiei, on-line și în sala de instruire.

Portaluri guvernamentale

Education - This is a contributing Drupal Theme
Design by WeebPal.