Managementul și elaborarea programelor/proiectelor

Academia de Administrare Publică, în colaborare cu Agenția de Cooperare Internațională a Germaniei (GIZ), organizează, în semestrul I al anului 2018, cursuri de dezvoltare profesională pentru personalul din cadrul autorităților administrației publice locale de nivelul I și nivelul II.
Primul curs ”Managementul și elaborarea programelor/proiectelor” se va desfășura în perioada 12-16 martie curent și este destinat personalului cu funcţii de conducere/execuţie din cadrul autorităţilor administraţiei publice locale de nivelul I și II, care doresc să obțină calificare complementară în acest domeniu.

Scopul cursului constă în sporirea competenţelor teoretice şi practice ale participanţilor la curs necesare pentru a planifica şi gestiona eficient programele şi proiectele de asistenţă externă implementate la nivelul administraţiei publice locale.

Cursul este structurat conform cerințelor privind formarea profesională care impune o tehnică de învățare bazată pe îmbinarea în mod util celor doua părți componente (partea teoretica si partea practica). Cursul se desfășoară interactiv, participanții vor fi implicați în discuții și diverse activități practice axate pe competențele-cheie precum: deosebirile dintre proiecte și programe, structura și tipurile de proiecte, cadrul logic al proiectelor, dezvoltarea cunoștințelor în implementarea proiectelor din fonduri europene și/sau fonduri bugetare etc.

Programa cursului este realizată de cadrele didactice ale Academiei – formatori certificaţi în cadrul training-urilor locale şi a celor desfăşurate peste hotarele ţării – care vor contribui la modelarea abilităților de aplicare în practică de către participanți a noilor cunoştinţe în domeniul managementului şi elaborării programelor/ proiectelor.

Portaluri guvernamentale

Education - This is a contributing Drupal Theme
Design by WeebPal.