Dezvoltarea abilităților de comunicare

Comunicarea reprezintă elementul de bază pentru funcţionarea optimă a oricărei colectivităţi umane, indiferent de natura şi mărimea acesteia. Fie că vorbim despre comunicare în mediul de lucru, fie că vorbim despre ea în viața zi de zi, ea ne ajută să ne exprimăm gândurile, opiniile, ne ajută să recepționăm mesajele celor din jurul nostru, fie ei conducători, subordonați, colegi, colaboratori, amici etc.

Deseori, cele mai mari probleme în interiorul unei autorități sunt cele legate de comunicare - dintre angajați, departamente, dintre șefi și subalterni etc.

Prin cursul ,,Dezvoltarea abilităților de comunicare” care va fi desfășurat în perioada 10-11 octombrie 2017 în cadrul Academiei de Administrare Publică în temeiul Hotărârii Guvernului Republicii Moldova nr. 1400 din 23.12.2016 „Cu privire la comanda de stat privind dezvoltarea profesională a personalului din autorităţile publice”, vom identifica stilurile comportamentale și cum acestea influențează modul de a comunica. Cursul ,,Dezvoltarea abilităților de comunicare” este un curs care va ajuta participanții să-și dezvolte abilitățile de comunicare în cadrul organizației, va dezvolta abilitatea de a asculta și de a fi ascultați, de a spune lucrurile în așa mod încât să nu lăsăm loc pentru neclarități și confuzii.

În procesul de instruire vor fi implicaţi formatori experimentați din cadrul Academiei de Administrare Publică în domeniul dat, ceea ce va asigura interactivitatea şi utilitatea cursului.

Dezvoltarea abilităţilor respective va fi confirmată printr-un certificat de absolvire a cursului.

Portaluri guvernamentale

Education - This is a contributing Drupal Theme
Design by WeebPal.