CURS „ACHIZIȚII PUBLICE. GESTIONAREA CONFLICTULUI DE INTERESE ÎN PROCESUL DE ACHIZIȚII PUBLICE”

Academia de Administrare Publică, în parteneriat cu Agenția de Cooperare Internațională a Germaniei (GIZ), în perioada 16 – 20 noiembrie 2020, a organizat încă un curs de dezvoltare profesională cu tematica „Achiziții publice. Gestionarea conflictului de interese în procesul de achiziții publice” cu o durată de 40 de ore academice. Instruirea s-a desfășurat în format mixt (Platforma LearnIn, on-line, și în sala de instruire). Beneficiarii cursului au fost funcționari publici cu funcții de conducere/execuție din cadrul autorităților administrației publice locale de nivelul I și nivelul II.

Scopul cursului a fost pregătirea teoretică și practică a funcționarilor din autoritățile publice locale pentru desfășurarea corectă a procesului de achiziție publică și evitarea conflictului de interese în cadrul acestui proces.

În cadrul cursului, participanții au atins mai multe obiective la nivel de cunoaștere și înțelegere, la nivel de aplicare și integrare, unde au cunoscut prevederile cadrului normativ al procesului de achiziție publică, au identificat criteriile de calificare și temeiurile de excludere din cadrul procedurii de achiziție și alte obiective care au fost atinse.

Eficiența orelor și utilitatea lor se datorează formatorilor de înaltă calificare din cadrul Agenției Naționale pentru Soluționarea Contestațiilor și din cadrul Academiei de Administrare Publică, care au prestat cursul respectiv prin intermediul metodelor de instruire participative.

Urmare a participării la acest curs, participanţii au obținut competențe care vor asigura calitatea prestării serviciilor în domeniul achizițiilor publice.

Portaluri guvernamentale

Education - This is a contributing Drupal Theme
Design by WeebPal.