Achiziții publice. Gestionarea conflictului de interese în procesul de achiziții publice

În contextul noilor reglementări în domeniul achizițiilor publice care au intrat în vigoare începând cu data de 17 octombrie 2018, Academia de Administrare Publică, cu suportul financiar al proiectului „Modernizarea serviciilor publice locale în Republica Moldova”, implementat de către Agenția de Cooperare Internațională a Germaniei (GIZ), desfășoară în perioada 05-09 noiembrie curent cursul de dezvoltare profesională „Achiziții publice. Gestionarea conflictului de interese în procesul de achiziții publice”, cu o durată de 40 de ore.

Scopul cursului este pregătirea teoretică și practică a funcționarilor din autoritățile publice locale pentru desfășurarea corectă a procesului de achiziție publică și evitarea conflictului de interese în cadrul acestui proces. La elaborarea agendei cursului de instruire s-a ținut cont de ultimele evoluţii legislative în domeniul achizițiilor publice.

La realizarea procesului de instruire participă formatori cu vastă experiență din cadrul Agenției Naționale pentru Soluționarea Contestațiilor și Academiei de Administrare Publică, care, prin metode andragogice de predare - prezentări, activități practice, studii de caz - vor învăța participanții să desfășoare corect procesul de achiziție publică.

Cunoștințele participanților vor fi evaluate printr-un test-grilă, iar obținerea cunoștințelor și abilităților noi va fi confirmată printr-un certificat de participare la curs.
 

Tag-uri: 

Portaluri guvernamentale

Education - This is a contributing Drupal Theme
Design by WeebPal.