Achiziții publice. Gestionarea conflictului de interese în procesul de achiziții publice

Academia de Administrare Publică, în colaborare cu Agenția de Cooperare Internațională a Germaniei (GIZ), desfășoară, în perioada 14-18 mai curent, cursul de dezvoltare profesională ”Achiziții publice. Gestionarea conflictului de interese în procesul de achiziții publice”.

Cursul este destinat personalului cu funcții de conducere/execuție din cadrul autorităților administrației publice locale de nivelul I și nivelul II. Necesitatea organizării cursului respectiv rezultă din complexitatea procesului de achiziţii publice, care este unul extrem de dinamic cu principii, reguli, norme ce trebuie utilizate corect, la timp, uniform, cu echilibru. Cursul își propune sa ofere participanților informații actualizate despre procesul achizițiilor publice: procedurile de atribuire, criteriile de evaluare, de calificare si de selecție a ofertelor, evaluare si control al riscurilor asociate achizițiilor publice, tratarea și soluționarea conflictelor de interese etc.

Cursul are o durată de 40 de ore și va fi realizat de către formatori prin metode andragogice de predare - prezentări, activități practice şi studii de caz.

Urmare a frecventării cursului, participanții vor putea desfășura corect procesul de achiziție publică și vor putea depăși cu ușurință dificultățile pe care le vor întâmpina activând în acest domeniu.

La realizarea procesului de instruire participă formatori cu vastă experiență din cadrul Agenției Naționale pentru Soluționarea Contestațiilor, Academiei de Administrare Publică.
 

Portaluri guvernamentale

Education - This is a contributing Drupal Theme
Design by WeebPal.