Cursul de dezvoltare profesională „Achiziții publice. Gestionarea conflictului de interese în procesul de achiziții publice”

Cursul de dezvoltare profesională „Achiziții publice. Gestionarea conflictului de interese în procesul de achiziții publice” pentru personalul cu funcţii de conducere/execuţie din cadrul autorităţilor administraţiei publice locale de nivelul I și II se va desfăşura în perioada 18 – 22 martie 2019, în blocul C, etajul I, sala 2.

Programul desfăşurării cursului: 09.00 – 16.10.

Înregistrarea participanţilor: luni, 18 martie 2019, orele 09.00 – 09.45.

Inaugurarea cursului: 09.45.

Responsabil de curs: Gîțu Aliona, metodist al Departamentului dezvoltare profesională, tel: 078884832, e-mail: gitu.aliona@mail.ru.
 

Tag-uri: 

Portaluri guvernamentale

Education - This is a contributing Drupal Theme
Design by WeebPal.