Cursul de dezvoltare profesională „Achiziții publice. Gestionarea conflictului de interese în procesul de achiziții publice”

Cursul de dezvoltare profesională „Achiziții publice. Gestionarea conflictului de interese în procesul de achiziții publice” pentru personalul cu funcţii de conducere/execuţie din cadrul autorităţilor administraţiei publice locale de nivelul I și II se va desfăşura în perioada 13-17 noiembrie 2017, în blocul C, etajul I, sala 2.

Programul desfăşurării cursului: 09.00 – 16.20.

Înregistrarea participanţilor: luni, 13 noiembrie 2017, orele 9.00 – 09.30.

Inaugurarea cursului: 09.30.

Responsabil de curs: Gîțu Aliona, metodist al Departamentului dezvoltare profesională, tel: 078884815, e-mail: gitu.aliona@mail.ru.

Tag-uri: 

Portaluri guvernamentale

Education - This is a contributing Drupal Theme
Design by WeebPal.