Cursul de dezvoltare profesională „Achiziții publice. Gestionarea conflictului de interese în procesul de achiziții publice”

Distribuie pe rețelele de socializare!
Cursul de dezvoltare profesională „Achiziții publice. Gestionarea conflictului de interese în procesul de achiziții publice” pentru personalul cu funcţii de conducere/execuţie din cadrul autorităţilor administraţiei publice locale de nivelul I și II se va desfăşura în perioada 27-31 martie 2017, în blocul C, etajul I, sala 2." data-share-imageurl="">

Cursul de dezvoltare profesională „Achiziții publice. Gestionarea conflictului de interese în procesul de achiziții publice” pentru personalul cu funcţii de conducere/execuţie din cadrul autorităţilor administraţiei publice locale de nivelul I și II se va desfăşura în perioada 27-31 martie 2017, în blocul C, etajul I, sala 2.

Programul desfăşurării cursului: 09.00 – 16.20.

Înregistrarea participanţilor: luni, 27 martie 2017, orele 08.50 – 09.30.

Inaugurarea cursului: 09.30.

Responsabil de curs: Carolina Mitrofan, metodist al Departamentului dezvoltare profesională, tel: 078884809, e-mail: carolina_mitrofan@mail.ru. 

Tag-uri: 

Portaluri guvernamentale

Education - This is a contributing Drupal Theme
Design by WeebPal.