Serviciul Managementul calității

Serviciul managementul calității

Serviciul managementul calității are misiunea de asigurare a funcționalității Sistemului de management al calităţii în cadrul Academiei prin promovarea culturii calității și prin implementarea prevederilor politicii calității și a standardelor de calitate în domeniul serviciilor educaționale și a cercetării.

Obiectivul fundamental al activității Serviciului îl constituie îmbunătățirea continuă a proceselor sistemice și operaționale pentru sporirea performanțelor instituționale în vederea formării profesionale de calitate în domeniul administrației publice.

În acest context, funcţiile de bază ale Serviciului sunt:

- promovarea culturii calităţii în toate domeniile de activitate instituțională:

(a) formarea cadrelor pentru administrarea publică;

(b) cercetarea științifică în domeniul administrării publice;

(c) dezvoltarea profesională a funcționarilor publici;

(d) asistența metodologică a autorităților administrației publice;

- monitorizarea respectării standardelor de calitate pe toate dimensiunile activității instituției;

- implementarea prevederilor hotărârilor aprobate de Consiliul Calității.

 

Portaluri guvernamentale

Education - This is a contributing Drupal Theme
Design by WeebPal.