Activități desfășurate / Activities Carried out

PACHETUL DE LUCRU Nr. 1. Planificarea:

  • Analiza stării de lucruri privind tehnologiile dronelor în țările de program și țările partenere (KAZAKHSTAN, UZBEKISTAN, TURKMENISTAN, BOSNIA și HERZEGOVINA, CROAȚIA).
  • Întocmirea raportului State of art on drones Technology în cadrul WP 1.
  • Identificarea întreprinderilor pentru colaborare.
  • Elaborarea scrisorilor pentru întreprinderile identificate.
  • Efectuarea vizitelor la întreprinderi.
  • Elaborarea prezentării p/u reuniunea de lansare a proiectului. (Erevan, Armenia).
  • Participarea la reuniunea de lansare a proiectului.13-16.02.2017, Erevan, Armenia.

PACHETUL DE LUCRU Nr. 2. Planificarea

  • Studierea legislației și necesității de reglementare a dronelor în țările de program și țările partenere (China).
  • Întocmirea raportului State of Art of drones laws, în cadrul WP 2.

PACHETUL DE LUCRU Nr. 3. Dezvoltarea

  • Identificarea întreprinderilor pentru colaborare.
  • Elaborarea scrisorilor pentru întreprinderile identificate.
  • Efectuarea vizitelor la întreprinderi.
  • Elaborarea prezentării p/u atelierele de lucru din Erevan și Tbilisi.
  • Participarea la atelierele de lucru din Erevan și Tbilisi (10-15 iulie 2017).

PACHETUL DE LUCRU Nr. 4. Dezvoltarea

  • Elaborarea cursurilor.
  • Numirea profesorilor responsabili de elaborarea cursurilor și predarea lor.
  • Formarea grupelor de cursanți.
  • Plecarea la stagii în străinătate a profesorilor responsabili de elaborarea și predarea cursurilor.

PACHETUL DE LUCRU Nr. 5. PLANUL DE CALITATE

  • Asigurarea calităţii Rapoartelor.
  • Asigurarea condiţiilor pentru expertizarea activităţilor în vizitele de lucru din partea Oficiului Erasmus + în Moldova şi partenerilor europeni.
  • Participarea la conferinţele on-line cu partenerii europeni.
  • Ședinţele instituţionale şi naţionale privind calitatea implementării Proiectului.

PACHETUL DE LUCRU Nr. 6 și 7. DISEMINARE ŞI EXPLORARE

  • Prezentarea publică a Proiectului.
  • Informarea comunităţii academice despre Proiect.
  • Informarea comunităţii academice despre obiectivele şi beneficiile Proiectului: în cadrul şedinţelor Senatului, Consiliului științific, seminarelor metodice, conferințe științifice alt.
  • Informarea comunităţii profesionale Ministerul Educației, Culturii și Cercetării.
  • Întruniri profesionale naţionale / internaţionale.
  • Informaţii în mass –media.
  • Desfăşurarea activităţilor de nivel instituţional şi naţional.

PACHETUL DE LUCRU Nr. 8. Management

  • Participarea la reuniunea de lansare a Proiectului şi de management din Erevan, Armenia. (13-16 februarie 2017).
  • Partricipare la realizarea Planului de management, inclusiv prin asigurarea condiţiilor pentru ședința de monitorizare din 7 septembrie 2017.
  • Coordonarea instituţională a Proiectului.
  • Elaborarea Planurilor şi Rapoartelor.
  • Şedinţe de lucru cu membrii echipei.
  • Comunicare profesională interinstituţională pe măsura necesităţii.
  • Comunicare prin e-mail, Skype, Messenger şi telefon cu: coordonatorul internaţional de Proiect - Pascuale Daponte, coordonatorul naţional - Florentin Paladi, Tatiana Bulimaga și alti parteneri.

Portaluri guvernamentale

Education - This is a contributing Drupal Theme
Design by WeebPal.