Arhive științifice

eScholarship Repository

Arhivă electronică a publicaţiilor din reviste şi monografii. Conţine în jur de 6 000 de titluri din diferite domenii.

e-Print archive

Arhiva electronică a Fondului Ştiinţific American a Laboratorului Los-Alamos de pe lângă ministerul Energetic SUA în colaborare cu Institutul pentru Fizică Teoretică şi Experimentală din Rusia ce propun lucrări ştiinţifice din fizică, matematică, informatică, publicate sau urmând a fi publicate în formă de full-text.

An Archive for Preprints in Philosophy of Science

PhilSci-Arhive, este o arhivă electronică de preprinturi în filosofia ştiinţei. PhilSci-Arhive include texte din toate domeniile filosofiei ştiinţei, inclusiv filosofia generală a ştiinţei, filozofia ştiinţelor particulare (fizica, biologie, chimie, psihologie, etc), filosofia feminista, etc.

CogPrints

Arhivă de ePrint-uri de lucrări din Ştiinţele cognitive: domeniile psihologie, neuroştiinţe, şi lingvistică.

Nobel Prize Internet Archive

Arhiva laureaţilor Premiului Nobel

Scirus

Cel mai cuprinzător instrument de căutare a informaţiei ştiinţifice pe Internet, cu peste 440 milioane de unităţi indexaţe: articole, materiale pre-print, cursuri, pagini personale ale cercetătorilor etc.

BASE

(Bielefeld Academic Search Engine) Motor de căutare pentru resursele academice cu acces deschis. BASE este administrat de Biblioteca Universităţii din Bielefeld (Germania) şi constă din mai mult de 33 de milioane de documente din 2000 de surse.)

Inter-university Consortium for Political and Social Research

Consorţiumul interuniversitar pentru Cercetări politice şi sociale Cea mai mare în lume arhivă electronică de cunoştinţe socio-umane.

Science Online